reklama

Randomly Selected

Harriet nikdy nenabrala dostatok odvahy stať sa výnimočným človekom. A tak celý život prežila s pocitom nenaplnenosti, v neustálom odriekaní pre vyššie ciele, a preto napokon celkom bezcieľne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

A možno som iba zle nazerala jej životu,nepozorne načúvala, príliš prísne posudzovala. A vôbec, kto som ja, že beriemtakéto hodnotiace slová do úst a na papier?

Na druhej strane, každý máme právo na svoj názor,snáď. Jedinečný a subjektívny a pre mňa postačujúci ako prípustná poľahčujúcaokolnosť pre vznik tohto kratučkého textu. Kratučkého hlavne preto, aby somsamú seba neodradila od jeho dopísania, keďže som tvor neskutočne lenivý a ešteviac netrpezlivý.

Späť k Harriet. Bude vám vadiť ak prezradím, žeH. nie je skutočná? Vymyslela som si ju v našej žltej kúpeľni pri čistenízubov. Vlastne som práve tak trošku premýšľala o sebe. Bez otáľania som ťarchu záverovmyšlienkových pochodov, či skôr postojov,vzhľadom na to, že sa pri čistení zubov neprechádzam, hodila na úbohúHarriet. Jediné, nad čím som sa pozastavila, či skôr rozpo(c)hybovala, bolo jej meno– neslovenské. Henrieta by však už nemohla byť nositeľkou atmosféry danejchvíle. Rozhodnuté.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pôvodne som vám chcela, ešte včeraa predvčerom, písať o Amerike, kde som strávila 2. polovicu februáraa 1. polovicu marca. Harriet je však pre mňa momentálne horúcejšou témou.

Hmmm, už veľmi dávno som nepokropila papiertakouto spŕškou náhodne, ale s veľkou láskou vyextrahovaných podvedomostí.(“RANDOMLY SELECTED“ &I will give u a littlemassage“ som vždy prijala s úsmevom a užila si na každomletisku nielen ja, ale aj moja príručná batožina. Pri všetkej počestnosti, v bielychelastických rukavičkách.)

Je priskoro na vstávanie, prineskoro na spánok.Udeľujem si ešte 5 minút a otváram súbor s názvom „Cestovaniea jeho možné vplyvy na voľnosť (pôvodnemi napadlo SLOBODU) ľudského myslenia (pôvodnemi napadlo DUCHA)“. Dostávam sa tak k mágii všedných vecí, ktoré podčiarkujúvšednosť miest, ľudí, ... tým, že pripomínajú a potvrdzujú všetko nevšednéa práve tak sa stávajú vzrušujúco všedným. Aj v USA. Možno preháňam.Iba trošku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak ste sa stratili v šere nepochopenia – rečbola o chudučkom zlato-čiernom pere s nápisom „CHATTANOOGA CHOOCHOO“, o „MUSIC MAKES ME. DREAM. WONDER. SMILE.“ zápisníčku so žltým špirálovýmchrbtom, veľkosti tak akurát. Ten mi pripomína kompletné (takmer kompletné) a necenzurované (takmer nec...) denníky Sylvie Plath, ktoré som si kúpila v NY.

Mala by som viac cestovať (v puberte som uverila Slobodovi, že ľudia ako on a ja dokážu celý svetpochopiť zo svojej postele), aby som nazbierala dostatok banalíta všednosti, ktoré tak rada zdieľam. Nesľubujem, ale šanca, že sak vám a k USA ešte vrátim je živá – ako ja, píšuca, spiaca, ...

Silvia Sokolová

Silvia Sokolová

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  0x

:0)))))))))))))))))) Zoznam autorových rubrík:  b Á sN eMurko mladík ...NezaradenéSúkromnéTe-ty-Be-ty-Ú-le-tyTextyVšetko je kružnicaUSa

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu