reklama

Všetko je kružnica

A mám pocit, že k tomuto výroku už nie je potrebné nič dodávať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Temný Herakleitos sa v tichosti usmieva spod oblúkov svojho temného obočia. Všetko je tak ako má byť. Nič nie je. Vždy keď sa pokúšam slovom zakresliť bytie, zatočí sa mi hlava, srdce začne vyskakovať a už si to cyklím sprava – zľava – zhora – okolo Mikuláša Kuzánskeho – okolo E = mc2

Ako správna diletantka uchýlila som sa pred dažďom poznania pod strechu asociácie, v ktorej veľmi účinne môžem naznačovať smer s prstom zapichnutým do hustej hmly. Nerobím to zámerne, v mojom prípade ide o spontánny jav, o kamaráta,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- ktorý ma sprevádza od základnej školy kde som si prvýkrát na hodinách fyziky poplakala nad neúspešnou odpoveďou, keď sa ma pani učiteľka Hubová pýtala, či je človek sediaci v autobuse vzhľadom na vonkajšie okolie v pokoji alebo v pohybe

- ktorý ma neopustil ani počas gymnaziálnych štúdií, kedy som si uveličená uvedomila skutočnosť, že priamka môže byť časťou kružnice a pokúšala som sa stráviť predstavu nekonečna, nekonečne veľkých a nekonečne malých vecí

A dnes? Dala som sa na blogovanie a teším sa na ďalšie cyklenie moje, Vaše, ...o všetkom alebo o ničom, veselo alebo smutne, všeobecne aj celkom osobne, ...

Silvia Sokolová

Silvia Sokolová

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  0x

:0)))))))))))))))))) Zoznam autorových rubrík:  b Á sN eMurko mladík ...NezaradenéSúkromnéTe-ty-Be-ty-Ú-le-tyTextyVšetko je kružnicaUSa

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu