reklama

Môj príbeh o nás dvoch

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

To nebolo o tom zobrať tovar za výkričnú cenu   Bolo to dlhé handlovanie o čierny chlieb o biele oblaky na dlhé lakte na krátku chvíľu   Kúpila som to celé do srdca   Čistý priestrel   Vždy keď sa spamätám som pri Tebe       *** Odkedy Ťa poznám, neviem písať básne.   Celú si ma zhltol, uväznil do rýmov, čo znejú tak krásne.  Zaklapol zámok na sladkej klietke.   Chce sa mi umrieť, keď konečne nadišiel čas žiť.   Bolestný amok odpratal zo skrine prach, čo nejde utrieť,keď konečne nadišiel čas upratať.       *** na pol cesty medzi už a ešte v tichu trpím neznesiteľným pokojom   zapchávam si nosné dierkypery spínam zicherkou obrastenou hrdzou na pol cesty medzi nikam a všade       *** Priesvitná žltá tráva, iba maky krvavo červené smejú sa slnku priamo do očí   Milujme sa bratia a sestry na lúke, pod horou, v bodreli, v najtajnejšom kúte našej duše  Prílivom, odlivom nastaviť nahé telo nebolí, z rozkoše zapíjam kvapky potu morskou soľou   Zamiesim na chlieb, ponoríš do mňa svoje dlane, deň, čo deň naplním Tvoje ústa   Priesvitná žltá tráva, iba maky krvavo červené   miluj ma    

Silvia Sokolová

Silvia Sokolová

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  0x

:0)))))))))))))))))) Zoznam autorových rubrík:  b Á sN eMurko mladík ...NezaradenéSúkromnéTe-ty-Be-ty-Ú-le-tyTextyVšetko je kružnicaUSa

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu